zaterdag 8 februari 2014

Heerlijk biologisch "Kaneelbrood met rozijnen"!!


Best een beetje trots ben ik als beginner met mijn eerste zelf gebakken rozijnenbrood. Ik bakte al wel vaker brood in mijn oven en ook al waren die broden best lekker, het motiveerde me niet om het veel vaker te doen. Tot ik de laatste tijd eens ben gaan rondneuzen voor een echte broodbakmachine. Wat is een goede en wat kun je er allemaal mee. Afgelopen donderdag was het dan zover. Ik heb er 1 in mijn bezit en dit is het 2e brood dat ik ermee gebakken heb. Gister bakte ik een zonnepittenbrood. Heerlijk! Hij was al op voor ik er een foto van kon maken :)! Vandaag kreeg ik inspiratie voor een zoet brood. Even googlen en de gebruiksaanwijzing van mijn machine erbij en voila!! Heerlijk ruikt het hier en het brood is luchtig, ietsje zoet, heerlijk! Trots!! Hoop jullie binnenkort nog meer lekkere broden te showen. Wie weet ga ik dan ook eens recepten plaatsen!






1 opmerking:

  1. mmmmm.....wat zal dat lekker smaken!
    Ik kom graag een keer proeven.
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen